Sylvia

Alla inlägg den 21 oktober 2017

Av Sylvia - 21 oktober 2017 14:24


Todeloooo....

Idag går min lilla vita pärla både hit och dit och ska så göra hela dagen.

Syllans Taxi
Open 24/7


Jag fick sova ut till 09:30 och av ren lycka över detta kan jag sitta i bilen hela dagen!

Klockan 11 var det matchstart för Ollis lag i Vallåkra, sista matchen och avgörande för tabellens första- eller tredjeplacering. Olli har problem med ljumsken och spelar inte men ville såklart vara på plats ändå. Ingen lagad moppe än så...

Syllans Taxi körde fram.

Hade själv gärna stannat för att se denna viktiga match men lillfisen MellePlutt skulle ju till örby för att delta i chokladfotbollen med samling 12:30 så jag körde hem och fixade lunch till honom istället. Vi anlände till örby strax före 12:30....inte en kotte var där....

Uuuups...




....hm...missat att det tydligen var hemma på kg!!!

Körde tillbaka till Rydebäck och Melle hoppade av i farten medan jag styrde vidare mot Vallåkra igen för att hämta Olli. Tyvärr förlorade våra killar men att bli trea i serien är minsann inte fy skam.

Väl tillbaka i Rydebäck behövde Olli och en kompis skjuts av tv-apparater m m till en annan kompis för de ska lana ikväll.

Syllans Taxi rullade fram!

Det är så kul att de dessa långa fina och artiga tonåringar krypa in i min lilla vita pärla.

NU....


...har jag kaffepaus i körschemat!

Senare i eftermiddag ska Melle köras till Bårslöv för att spela paintball och jag misstänker att jag får hämta hem honom också :)

Denna dagen till detta!

Mellan körningarna tvättar jag sängkläder och ser det som min belöning att få krypa ner i en renbäddad säng efter Så mycket bättre ikväll.

Syllans Taxi
Med den äran till dessa två älsklingar!

LOVE U




Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards