Sylvia

Alla inlägg den 6 oktober 2017

Av Sylvia - 6 oktober 2017 07:45


Hej fina...

Igår var hela gänget på 3etage Fastighetsmäklare på Rusthållaregården i Arild för en inspirerande utbildningsdag.


Fantastisk miljö!

  



När det kommer till kommunikation och relationer blir vi aldrig fullärda och det är superintressant att lära sig om de olika färgerna, det vill säga lära sig mer om mänskligt beteende. Hur man kan kan lära sig att förstå sig själv bättre och andra människors beteende.

Ni har kanske hört talas om DISC-modellen?

Om inte så googla :)


Vi höll på till halv fem sen blev det en skön paus med häng i relaxavdelningen och god dryck innan maten.


Alltså dessa djupa fönsternischer!

Tänk att få krypa upp här med gosiga kuddar och en pläd med en kopp kaffe och bara njuta av utsikten och lugnet.

Jag är galet i behov av lugn.


Lunchen vi fick med kokt torsk, potatis och äggsås var fantastisk. Kvällens trerätters var än mer magisk.

Svampsoppa till förrätt, skånsk ryggbiff till huvudrätt och päron med färskostglass till dessert allt detta med ett klockrent vinpaket. jag njöt av varenda sekund!



Idag kommer mina FINA!

  


Oliver kommer sent ikväll direkt från Polen.

Shit som jag saknar dem...så det gör ont. Även om jag säkert sliter mitt hår efter ett par dagar :) Det är ju så det är!

Men...

"Ingen annan kommer någonsin kunna förstå styrkan i min kärlek till er. Det är ju trots allt bara ni som vet hur mitt hjärta låter från insidan."



Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards