Sylvia

Alla inlägg den 8 oktober 2017

Av Sylvia - 8 oktober 2017 19:56


Hej fina...

Söndag idag och fotboll på agendan!

Både Oliver och Melvin spelade på bortaplan och matcherna överlappade varandra något. Tack ni som ställer upp och hjälper mig när det kör ihop sig. Guld värt!

Oliver spelade i Furulund och killarna i P02 gjorde en strålande match med många mål och fint spel. Matchen slutade 8-2. Jag kom till matchstart och njöt av det fina spelet och solens värmande strålar.



När matchen var slut körde vi hem i ilfart. Oliver hoppade av i farten i Rydebäck och jag fortsatte vidare till Filborna där Melvin redan spelat en halvlek när jag kom.



Vinst även här (10-4) och jag fick träffat Jeppe som kommit direkt från arenan där han sett en handbollsmatch med Anton.

Massor med aktiviteter i våra två familjer :)



Härligt väder och positiva möten ger energi.

B E A T   I T

Ni glömmer inte bort att stödja bröstcancerfonden? Jag kan inte bidra med så mycket men jag tänker att om alla gör vad de kan så gör vi iallafall något.

På mitt jobb köpte vi bröstnålar till oss tjejer. Jag tog initiativet till detta och tycker alla företag borde göra det till sina anställda.

Många bäckar små!


Kämpa på ni tappra människor som krigar mot cancer i alla former.

Ni är sanna hjältar!


I år är det Efva Attling som står för rosa bandets utformande.

B E A T   I T


Kvällen fortsätter i fotbollens tecken!

Ett gäng kartonger ska vikas så att laget får in de sista kronorna till sin Barcelonaresa som närmar sig.

Öönskar er en fortsatt skön söndag!




Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards