Sylvia

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Sylvia - 14 oktober 2016 20:10


Go'kväll...

Chokladen är inköpt och ljusen är tända. Jag och Chilla sitter nerbäddade i soffan. Nu inväntar jag bara att IDOL ska dra igång.


Barnen är överlämnade för sin pappavecka. Oliver ska först spendera helgen i Örkelljunga för konfirmationsläger.

Jag inledde min fredagskväll med en tupplur på soffan. Jag är fortfarande väldigt trött och hostig.

Annars har veckan varit bra. Har kommit ifatt på jobb, inga tråkiga konflikter med tweenie (Melvin) och teenie (Oliver) och en trevlig fotbollsmatch i onsdags för P02.


För att inte tala om gourmetmaten som vi ätit...

Moooohaaaaa....


En skön helg väntar.

Jag har en "to-do-list" där det bla står städning, köpa ljung till mina utekrukor och göra plats för utemöblerna i förrådet.

Kuligt värre??



Men kanske blir det mer än så...

Önskar er en riktigt skön fredag!

Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards