Sylvia

Alla inlägg den 4 oktober 2016

Av Sylvia - 4 oktober 2016 20:48


Go'kväll...

Hur mår folket utanför mina fyra väggar?

Livet pågår för fullt där ute förstår jag och själv är jag så nedrans trött på denna sjukstuga!

Ännu en natt med hosta från HELL! Är vaken mer än jag sover och det hjälper ju inte mitt tillfrisknande. Så idag ringde jag vårdcentralen och fick utskrivet hostmedicinernas Rolls Royce - Cocillana med morfin.

Inatt ska jag banne mig sova!!!

För övrigt har penicillinet kickat in och mina bihålor känns mycket bättre. Värker som F A N i mitt öra bara!!

Nu gäller det bara att hämta krafter. Är darrig och matt i kroppen och blir trött för minsta lilla.




Jag och Chilla har vilat...


Busat...


Vilat....


Mitt fina täcke från Design By som Chilla beslagtagit! Det är väl använt och hon har tyvärr lyckats skraffsa hål i det men det är lika gosigt ändå.


Och så har vi vilat lite till!

Jag har ändå försökt att komma igång lite idag. Chilla har fått sig en omgång med saxen och klotången.

Sen kom jag på att det inte kommer att funka med barfota fötter i ballerinaskor och sommartrenchen imorgon. Så nu ikväll har jag varit nere i källaren och asat upp höstjackor, skor och stövlar!

Puh....!!

Vet vad som gjorde min dag?


Mina underbara kollegor på jobb hade ordnat med ett blomsterbud till mig :)

Blev så glad!!!

Love U

Imorgon ska jag banne mig försöka ta mig till jobb. Orkar jag inte hela dagen så får jag väl åka hem igen!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards