Sylvia

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Sylvia - 10 oktober 2016 21:35


Hej där...

Så var måndagen avklarad och veckan igångsparkad!


Idag har det varit lite småruskigt höstväder. Regn och blåst och septembers fina dagar känns väldigt långt borta redan!

Vet ni om att det är 75 dagar till julafton??




Idag såg jag att Icabutiken vid jobb hade tagit fram julmusten...nog för att jag gillar julmust...men REDAN?

Jaja..samma visa varje år eller hur :)

Även om jag inte precis längtar till jul så är det en mysig högtid. Ikväll satt jag och Melvin vid middagsbordet och diskuterade var julgranen ska stå. Det är första julen i denna lägenheten och i år får jag ha min pojkar hela julen, underbart!

Men först ska vi klara av hösten :)


Kastanjerna har portionerats ut på diverse platser här hemma.


De kommer säkert hamna på bordet i form av någon slags dukning också om jag känner mig själv rätt ;)


Någon som vill besöka Majas Cottage i helgen? Höstmys helg låter väl trevligt? Hör av er isåfall!

Fina ljuslyktor för en god sak kan man ju alltid få plats med. Framför allt känns det fint att ge bort som gå-bort-present, födelsedagspresent eller bara för att visa sin uppskattning för någon speciellt utvald.


Nu ska jag slänga några ungar i sängen, kissa hunden och stupa ner i min egen säng. Så efterlängtad, så go och såååå skön...min säng alltså!

Ps. Mår ännu lite bättre idag tror jag bestämt :)

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards