Sylvia

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Sylvia - 11 oktober 2016 22:15


Hej fina ni...


Idag har det varit en helt vanlig tisdag och ändå inte.


En sak som jag har lärt mig BIG TIME är att det sällan blir som man tänkt sig.

Ibland är det säkert bra att att saker och ting inte blir precis som man tänkt men ibland blir det lite för tungt. Det handlar om julen, som jag var inne och berörde lite igår. Vi får se hur det blir.


 


Ikväll har Oliver varit på konfirmationsträff och Melle har läst läxor. Först svenska, abstrakta och konkreta substantiv. 


   


Sen blev det matte!


 


Höstmörkret är här och ljuskontot stiger i höjden direkt :)


Är väldigt nöjd med att jag äntligen slog till på ljusringen från Enkla Ting. Den är så fin i sin enkelhet.


 


Hittade ytterligare ett ställe att dekorera med kastanjer.


Kvällen har varit lugn. Jag behövde det idag, verkligen! Vi har tittat på TV och bland annat sett ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar. Detta galna program alltså!! Gunilla...jag säger bara The Gunilla!!


Hoppas ni haft en fin tisdag!


Kram

S




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards