Sylvia

Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Sylvia - 28 oktober 2016 22:14


Heeeeej!!!!!

Så försvann ett gäng dagar igen och nu är det FREDAG!

Måndagens inlägg var inte mitt mest peppande och inspirerande inlägg...så är det ibland. Jag ber inte om ursäkt!

Veckan har tuffat på och tröttheten har varit konstant. Vi har faktiskt varit duktiga alla tre och kommit isäng i bra tid varje kväll. Sömnsvårigheterna som jag hade en period är borta (tack för det) och jag sover som en stock!

Höstens mörker är här!


Man får försöka att hitta ljuset och energin någonstans.

Vi har haft en fin vecka, jag och mina killar. Det känns bra nu när de lämnat mig för denna gången och är i huset igen.

Jag tankar energi bara av att känna så!




Vad har vi hittat på? Ja...mest bara varit :)

Vi har bakat kladdkaka! Ätit kladdkaka, killarna har hängt med kompisar hela veckan.

Igår var jag och klippte mig.

Rakt Av - Helsingborgs bästa frisersalong.


Chilla satt fint och tittade på!

Jag och Melvin följde med på Olympia med mitt jobb och såg HIF - Djurgården igårkväll.


Melle hittade en kompis på läktaren några sektioner bort och satt mestadels med honom.


Men lite mys med mamsen hann han med :)


Liljorna har slagit ut och nästa vecka är det höstlov!

Det har varit en intensiv vecka på jobb och nu är det bara skönt att känna in fredagen.

Jag njuter faktiskt av min ensamhet ikväll. Jag är nöjd med veckan, känner mig tillfreds med vissa tankar och känslor (just för stunden) och är tacksam för att känna så just ikväll.

Här och nu.
En dag i taget.
Andas in, andas ut.

Jag ser på Idol, äter choklad, har inte orkat tända ett enda ljus (men skit i det), spelar candy crush i reklampauserna och känner att det inte kommer att bli svårt att somna ikväll.


Halloween-dags! Ni har sett denna bilden tidigare...men jag
älskar den. Mina gulliganer :)

Ska ni fira?


Lovar att kika in imorgon igen!

Puss & kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards