Sylvia

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Sylvia - 27 december 2014 17:38



Idag har vi i princip haft en helt orörd dag. Vi tog sovmorgon som vi älskar i denna familj, till och med Chilla! Hur stora är oddsen att man får en hund som inte rör sig ur fläcken förrän vi gör det?

Men så älskar hon ju att gosa i alla lägen..


Melvin fick ett spel i julklapp till sitt Xbox som han även behövde Xbox live till. Vi hade lovat att fixa det efter juldagarna så idag blev det Väla. Jag och Jonas körde själv och började turen med ett besök på Enkla Ting.


Det var väldigt utsorterat men vi köpte en fin sak som vi ska ge värdparet på nyårsafton.

På Väla skulle vi uträtta två ärenden! Åh herregud vad jag led trots att vi inte skulle vara där länge. Helt galet packat med folk. Jag får panik när jag inte ens kan gå i min takt (ganska snabbt) mellan butikerna. Men vi fick köpt Xbox live, reklamerat en jacka till Melvin och köpt en ny. Sen kunde jag inte låta bli att gå in på Cirkus och kolla rean.


Det blev en söt blus från Fira till halva priset :)


Innan vi kom hem köpte jag allt jag behövde för att arrangera en nyårsgrupp till svärföräldrarna på Flower Team.

Ikväll blir det tacos och uppladdning inför Helsingborgsmästerskapen i fotboll imorgon för Melvin.

Ha en go lördag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards