Sylvia

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Sylvia - 7 december 2014 21:52

Idag har jag och Jonas varit på Väla och diverse butiker runtomkring. De flesta julklapparna är nu inköpta och det gick faktiskt riktigt bra. Som sagt är där några klappar kvar men det kommer vi hinna lösa utan problem.

De roliga julklapparna till julklappsspelet är också inköpta.

Undertiden vi var på Väla tog farmor hand om Melvin och Oliver. De hade bakat pepparkakor. Det luktade ljuvligt gott när vi kom hem.


Hur ser veckan ut som kommer för er? På mitt jobb har det gått in ett lite lugnare tempo. Inte heller veckans kvällar är så inbokade som de var förra veckan. Skönt helt enkelt!
Kan tänka mig att besöka julbordet på Ikea med familjen och pappa. En liten tradition vi har och som jag tänkte inviga pappa i.

Sen kommer förhoppningsvis min beställning som jag gjorde tidigare i veckan :)
Och det ser jag framemot att få visa er vad det är!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards