Sylvia

Alla inlägg den 12 december 2014

Av Sylvia - 12 december 2014 21:00

Jag ver inte hur det ser ut för er men jag sitter inomhus med fleecefilt och en massa tända ljus och Chilla kloss intill. Utanför tilltar "Alexander" mer och mer. Håller tummarna för att hus och bilar få stå intakta. Alla krukor och utomhuspyssel som kan riskera blåsa iväg har vi tryckt in i vårt överfulla förråd.


Det är ju således inte den bästa dagen att köra hem med en ny bil. För idag har jag hämtat en alldeles ny vit, fin Nissan Micra 2014. Vi har förhandlat oss till ett bra inbytespris på Audin och slog till på en kampanj för just Nissan Micra.


Min alldeles egna bil! Min första någonsin. Superkul!
Så det var min beställning som jag väntat på. En smidig citybil! Nu äntligen ska det bli enklare att hitta p-plats i stan hoppas jag men framförallt dricker den inte så mycket dyr bensin.




Chilla fick åka premiärturen med mig från Hedin till Rydebäck.

Ser fram emot att köra mer med den imorgon i dagsljus. Och såklart måste jag ju pimpa den!!


Kram och håll i hatten!


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards