Sylvia

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Sylvia - 6 december 2014 22:32

Hur har er lördag varit? Är ni klara med julklapparna eller har ni som vi inte ens börjat?


Idag körde jag och Melvin till Väla för att jaga tag i en klipptid för Melvin. Högst medveten om att vi inte skulle vara ensamma där ute...
Men så länge man slipper stressa runt själv så var det mysigt att strosa runt med Melvin.


Vi tog en fika på espresso house och spelade tre i rad och väntade in vår klipptid. Ingen stress! Idag var vi mest bara åskådare!


Imorgon kommer det att vara annorlunda för då är det dags för mig och Jonas att ge oss ut på inköpsrunda! Usch...


Melvin blev ursnygg och Niklas på Frisyrmakarna gjorde ett strålande jobb :)


Att få stjärnor i favoritfärgen och glitterspray på det var ju precis i Melvins smak.

Medans vi var på Väla hade Jonas och Oliver det kul i bowlinghallen med hela Fortuna P02-laget. De hade avslutning med bowling, prisutdelning och mat.


Efter det fortsatte festen hemma hos tränaren Gary och alla föräldrar och syskon var välkomna. Trevligt och mysigt.

Nu kallar sängen eftersom vi har en lååång dag framför oss imorgon!
Förra året drömde jag om att få fira julafton på en varm strand långt från stress, kyla och måsten. Just nu känns den drömmen lockande igen.

Sov sött!




Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards