Sylvia

Alla inlägg den 14 december 2014

Av Sylvia - 14 december 2014 15:40

Hej kära följare! Idag är det den tredje advent. Det är tio dagar kvar till julafton. Hinner ni med allt ni ska?

Vår helg har varit lugn om än fulltecknad. Igår började jag luciadagen med en blåsig promenad.


Alexander hade tydligen lämnat lite avtryck trots att stormen blev lugnare än befarat.

Efter promenaden med Chilla körde jag till Heddas Hus i Glumslöv. En jättemysig lite inredningsbutik.


Tillskillnad från andra små inredningsbutiker var priserna fullt överkomliga och man kunde köpa några saker utan att bli ruinerad. Fantastiskt fina julgranskulor till inga pengar. Ångrar att jag inte köpte fler. Men jag hinner kanske hit en gång till innan jul.


Jonas och Oliver körde till Höganäs för att delta i Per i Viken cup. Ett helt galet upplägg tycker jag att lägga en cup kl 16 en lördag och dessutom på lucia!

Jag pysslade lite här hemma med mina nyinköpta kulor och granar.

I fredags fick jag en överraskning, en jättefin stjärna i stål av Jimmie som han gjort på sitt jobb. Nu har jag lindat en ljusslinga om och satt den utanför huset. Underbart fint! Blev så glad.


Sanna vänner förgyller livet!

Igår kväll körde jag och Melvin till Svalöv, till Jonas bror som hade kalas. Vi körde i min lilla Micra och det gick jättebra. Vi åt god smörgåstårta och satt och njöt i deras fina, fina uterum. Ljuvligt och min dröm lever vidare :)




Idag tog vi sovmorgon, röjde upp lite i vår lilla tvättstuga som väldigt fort blir en kaoszon. Jag hämtade sedan pappi, körde till minneslunden och tände ett 3:e adventsljus till mamma. Fina lilla mamma, 133 dagar utan dig.

Nu myser vi med fika och fotboll på TV. Kanske ska jag börja slå in lite julklappar.


Jag bjuder på många bilder idag. Jag vet att ni gillar det. Själv tycker jag också att det är roligt med bloggare som delar med sig av sina bilder.

Kram & glad 3:e advent

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards