Sylvia

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Sylvia - 5 december 2014 20:07

Hej på er!

Jag får be om ursäkt för usel uppdatering denna veckan!

Det har varit en fulltecknad vecka. Tiden har sprungit iväg och nu är det alltså fredag igen!

I onsdags var jag hos Cecilia på Rakt Av och färgade och klippte mig. Vi körde på ombrèfärgat hår och det blev jättefint. Jag ville ju bli mörkare men fortfarande ha lite olika nyanser.




Igår var det dags för julbord med mitt jobb och detta året bjöd vi med våra respektive. Vi träffades för en fördrink på Bara Vara och åt sedan julbord på Madame Moustache. Mysig miljö men julbordet imponerade inte. Med små uppläggningsfat tog maten ständigt slut och fylldes dåligt på. Lite synd!

Lite trötta idag men Jonas är iväg på ytterligare ett julbord ikväll med sitt jobb. Själv myser jag i soffan med mina killar. Vi har köpt pizza och äter nu efterrätt i form av godis. Idolfinalen har precis börjat.

Måste bara kommentera det faktum att "Jul med Ernst" har börjar. Så nu är det verkligen jul!


Jag blir bara så sugen att pyssla mer men har tyvärr ingen mer plats! Lite frustrerande. Ett u_ _ _ _ m hade ju varit en lösning :)

Jag vet iallafall en sak som jag ska önska i julklapp, nämligen en äpplesvarv!




Ha nu en riktigt skön fredagkväll!

Kramiz

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards