Sylvia

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Sylvia - 26 november 2013 17:35

Av Sylvia - 26 november 2013 17:27

I morse var tårarna nära när vi vaknade till 14,5 grader. Det är inte kul att stiga ur sängen och ta en morgondusch då. Dessutom hade natten inte varit så kul då Melvin (denna underbara unge) vaknade med migrän vid halv ett. Efter en lååång timmes förtvivlat gråt hjälpte äntligen medicinen och han och vi kunde få somna om. Gud vad man känner sig maktlös när ens barn skriker av smärta. Jag blir alldeles illamående och matt.

Värme eller ej så är jag trots allt tacksam så länge vi har varmvatten i kranen! Efter snabb efterforskning och kontakter som är guld värda, är nu en ny panna beställd. Värmefläkt hämtas ikväll då vi får vänta på installation av pannan till på tisdag. Så länge eldar jag på med så många levande ljus jag kan hitta. Är inne på de gula påskljusen nu!!

Skyndade mig hem från jobb idag för att få göra mitt projekt utanför dörren i någorlunda dagsljus. Slog halvt ihjäl mig på stegen upp till vinden ovanför garaget då jag skulle ha ner mitt planteringsbord. Skam den som ger sig. Det blev hur som helst väldigt fint utanför dörren och nu hoppas jag att vi inte får fler höststormar så mitt arrangemang blåser bort!

[Bild]

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards