Sylvia

Alla inlägg den 1 november 2013

Av Sylvia - 1 november 2013 20:26

Det är den 1:a november idag och det är 53 dagar kvar till julafton.

Jonas har varit ledig idag och tagit hand om pojkarna OCH Chilla! Han tog Melvin, Jacob, Wilmer och Melker med på bio. Oliver har hängt med Fredde och Tim. Jag har jobbat och det är helt ok eftersom jag tycker om mitt jobb.


Det är fredag, taco (igen) och idol. Sitter just nu i soffan med Wilma sovandes sidan om mig och Chilla sovandes på golvet vid mina fötter.

Djur=kärlek!


Jonas är och hämtar Melvin som varit på halloweenfest. Oliver går en ny runda "bus eller godis" denna kvällen med Tim som inte kunde igår.

Jag önskar er alla en go kväll och här kommer fredagskramen....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards