Sylvia

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Sylvia - 14 november 2013 22:14

Hämtade Oliver på KG 15:30, skulle hämta Melvin och Linus på fritids därefter men de ville stanna på skolgården ett tag. Körde hem med Oliver och Chilla, tog emot matkassarna från mathem, slängde in det nödvändigaste i kyl och frys, Hade lovat killarna en fika men hade inte något gott hemma. Jag och Oliver körde till Hemköp. På hemvägen plockade vi upp Melvin och Linus på skolan samt körde inom gympahallen där Oliver glömt sina skor. Innan vi kom hem stannade vi dessutom på Alnögatan och plockade upp ett begagnat Ikeabord som jag fått nys om på FB.

Hem och serverade fika. Jag lät matkassarna stå lite till och tog en lussebulle med grabbarna. Efter det ställde vi tillbaka Melvins möbler på hans rum efter målarens framfart. Vi har nämligen fått tummarna loss och beställt tapet till Melvins rum. Det blev jättebra och Ikeabordet passade bra som soffbord.




Stekte sedan pannkakor, förhörde Oliver på engelska glosor och packade upp lite ur matkassarna. Efter maten blev det upprymning, lite mer läxläsning, promenad med Chilla och sedan gjorde jag en "hemlig" dessert till en "hemlig" grej!

Är sååå jäkla trött att jag mår illa. Förlåt att jag gnäller! Men nu släcker jag ljuset för idag och hade inte blivit ledsen om jag hade fått gå i ide och vakna i april.

Melvin provade Linus glasögon.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards