Sylvia

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Sylvia - 23 november 2013 11:18

Det var fredag igår - älskade fredag! Men för fjärde fredagen i rad var det ett event på gång. Det är kul att hitta på saker men igår ville jag verkligen bara vara hemma. Jag ville ha fredagsmys med taco, idol och lösviktsgodis.


Men igår var det ett event med Jonas jobb med goda snittar, champagne och exklusivt vin. Jag valde att köra så för min del blev det Loka och Cola!
Efter denna lilla sittning på en knappa timme gick vi alla till konserthuset för att få se Vocal Six fira sitt 25-års jubileum på hemmaplan. Jag kan tycka att detta nog är en musikgenre man måste lära sig att lyssna på. Första halvan av showen tänkte jag bara "hjälp" men andra halvan bjöd på fler låtar i min smak (alltså inte mer jazz) och jag måste säga att jag lämnade konserthuset grymt imponerad av dessa killar.

Bild: HD


Vi fick vår gaspanna fixad igår, trodde vi! Reparatören var här klockan två och bytte ett kretskort och fixade något annat. Redan någon timme efter började elementen på ovanvåningen kännas varma. Underbart! Imorse vaknade jag dock med en isande känsla i de kroppsdelar som inte befunnit sig under det varma täcket. Till min fasa hade vi lika kallt i huset som igår morse (16,5 grader). Mycket riktigt var elementen där uppe kalla igen och det är fortfarande ingen värme i golven. Skit!

Melvin som sovit över hos Vilgot inatt har kommit hem och Wilma och Chilla blev så glada. Nu är det mys i soffan innan dagens aktiviteter sätter igång.

Oliver och Jonas sticker på inomhuscup i Billesholm i eftermiddag och jag, Melvin och Chilla ska på Alvins 6-årskalas.

Hur ser er lördag ut?

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards