Sylvia

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Sylvia - 21 november 2013 21:40

Soffläge under filtarna och levande ljus överallt. Imorgon hoppas vi på att hjälpen anländer och fixar vår panna utan att gräva alltför djupt i kassaskrinet!

Idag har mamma och pappa varit och hälsat på. Chilla var überlycklig över detta. Pappa är nog hennes favorit nr 1 (förutom mig då...). Jag bjöd på kassler och färdig potatis- och rotfruktsgratäng. Enkelt och gott! Jag har ju flyttat köksbordet igen och haft det så en vecka nu. Pappa röstade ner det direkt som alla övriga män i familjen. Vad är det med män och förändringar? De brukar ju inte ens märka när man förändrar något och när de för en gångs skull märker det så är de supernegativa.

Det har varit Chilla's dag idag för min gamla kollega, och Chilla's favorit Lisa kom på besök på jobb. Det blev en mysstund i knäet på Lisa.


Jag tror inte det råder något tvivel om vilken idrott som ligger denna familj varmt om hjärtat för någon av er läsare? Killarnas båda rum är väl bevis nog... Hoppas de förblir fotbollslagen trogna för annars blir det dyrt för oss!

Olivers rum

Melvins rum

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards