Sylvia

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Sylvia - 2 november 2013 22:46

Lördagen började lugnt och stilla med en morgonpromenad med Chilla vid halv nio. Efter den kröp jag ner i min ännu varma del av sängen och mornade mig. Åh vad jag gillar att ta det lugnt på morgonen.

Efter frukost stack J och tränade, vi andra tog det fortfarande lugnt. Till lunch åt vi rester från gårdagens taco. Sen var det dags att bege sig till Eslöv där "Alla helgons cup" spelades hela dagen. Oliver och Tim (som sovit hos oss) passade Chilla medan vi var iväg. Cupen spelades inomhus och därmed fick inte Chilla följa med och heja på. Fyra underhållande matcher bjöds vi på och killarna kämpade på jättebra och fick tre vinster av fyra möjliga. Men framför allt hade de jättekul.



Efter en dimmig färd hem blev det pizza och soffhäng. Familjen Andersson tittade in en stund på sin hemväg från Ängelholm och derbyt mellan Rögle-Malmö. Kul att äntligen få träffas en stund. Det är inte lätt att få ihop en date mellan en fotbollsfamilj och en hockeyfamilj.

Chilla och jag på vår lunchpromenad tidigare idag. Denna lilla lurviga primadonna gillar inte när det regnar för mycket och totalvägrar att gå i vattenpölar!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards