Sylvia

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Sylvia - 21 december 2013 22:49

Den finns där, den där syskonkärleken, men den visas allt för sällan. När den då gör det kan man ju inte annat än att framhäva och hylla den. Sagt och gjort!

Oliver kom på i torsdagskväll att han ville köpa en julklapp till Melvin för sina egna pengar. Han hade klart för sig vad det var han skulle köpa och att det skulle bli dyrt för honom. Tanken var att köra till Väla igår eftermiddag men så var olyckan framme, som så många gånger tidigare för vår Oliver. Han fick två fingrar ikläm när en klasskamrat stängde en dörr till klassrummet. Så istället för Väla blev det soffläge med smärtstillande och med handen högt under hela eftermiddagen!

Idag tillsammans med halva Sverige (tog i liite där) åkte vi till Väla. Tack gode vår herre för att vår inköpslista bestod av två saker. Julklappen till Melvin blev inköpt och mitt hjärta bultar för Olivers gest mot sin lillebror. Vad det blev? Det berättar jag inte än.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards