Sylvia

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Sylvia - 5 december 2013 23:14

Ikväll gjorde vi något direkt superkorkat!! Jag skäms faktiskt.

Jag hade äntligen hittat en lucka till att få fixa naglarna, även om det innebar att killarna fick äta middag ensamma. Jag hann hem och slängde ihop lite mat till dem innan jag körde tillbaka till stan. Det dåliga samvetet gnagde men jag måste få unna mig lite egentid ibland.

Nu till det dumma...
Melvins höstskor har gick sönder idag och han behövde såklart nya samtidigt som jag har varit sugen på Väla hela veckan för att kolla kläder på St:Tropez. Jonas kommer då med förslaget att köra till Väla. Jag skyndar hem från stan och hämtar upp övriga familjen och vi beger oss alltså till Väla klockan kvart i sju! Inte kul att köra dit i stormen kan jag säga. Ännu mindre kul att butikerna stängde en efter en när vi precis kommit innanför dörrarna. Men vi hade tur och hittade ett par skor till Melvin. Hela Väla var öde, bara det var läskigt nog, men bilresan hem då.....fy! Jag kommer ALDRIG göra om det. Vi var så rädda hela vägen hem.

Tänker på min lillebror som är jourledare på Helsingborgs Hem och är ute i stormen nu. De hade precis möte med brandförsvaret och enligt prognosen skulle stormen öka fram till nu ungefär. Usch, kan inte sova när jag vet att han är ute i detta jädrans oväder. Svenne lägg av nu!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards