Sylvia

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Sylvia - 7 december 2013 12:04

Vi kan väl börja med att konstatera att pannor inte är vår grej! Först går värmepannan sönder sen tar Sven 5 takpannor. Det första är ju löst och vi har ett varmt golv att gå på och fryser gör vi inte längre. Tusen tack Sylle (Ark Villan) för all hjälp.

Igår var det dags för julbord med jobb. Vi träffades först på Pitcher's och åkte sedan vidare till Sundspärlan och "Jingel Wells". Gott julbord med jisses vilken tråkig show. Pinsamt! Däremot var det mer ös på "Svartklubben" efteråt med ett coverband á la afterskistyle. Jag hade inte förväntat mig att dansa när man har fyra killar som kollegor men det var dans till stället stängde. Hur kul som helst.


Idag är det "Mammafotboll" mot P05 och jag är sådär taggad. Trött som få och lite ömt huvud!

Vi vaknade upp idag till ett vitt vinterland. Efter storm, regn och hagel de senaste dagarna var det underbart att få vakna till ett vindstilla snötäckt Rydebäck. Chilla och jag tog oss en riktigt skön och uppiggande promenad. Så härligt att se Chilla i snön. Det var hennes första kontakt med snö. Hon gillade det!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards