Sylvia

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Sylvia - 16 december 2013 17:42

Hej på er kära bloggläsare. Hur var er helg? Vår var lite smått galen och så hysterisk som det kan vara för en fotbollsfamilj mitt i december!

Lördagen inleddes med Tomtecup i Malmööö.


Från svettluktande inomhushall, hem för ett ombytte och tillpiffning för att sedan infinna sig på Papi med vänner och en kväll utan de små. Snabba ryck!



Efter maten gick vi till Hbg's arena och såg Julgalan med blandade artister (bl.a Agnes och Darin). Wow vilket ös!


Igår hade vi barnvakt och passade på att fixa julklapparna. Stressade och förvirrade besökte vi Jysk, Familia, Media Markt, El Giganten, Mio och till slut de flesta butikerna inne på Väla. Denna dag tog definitivt död på de julkänslor jag knappt hade!! Fy f-n....

Om vi blev klara? Nej..men hyfsat.

Under tiden vi var iväg bakade farmor pepparkakor med killarna och gjorde ett pepparkakshus. Jättefint!
Farfar bidrog med att kasta Chillas boll på bordsarrangemanget så att min lilla skyddsängel gick i tusen bitar! Jag som tillrättavisat killarna att det är totalförbud med bollar inomhus och så kommer farfar....hihi. Han såg rätt skamsen ut! Som tur är hittade jag en nästan likadan på stan idag.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards