Sylvia

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sylvia - 13 december 2013 23:06

....kramen

Av Sylvia - 13 december 2013 23:03

Det var en varm Lucia idag. Sex grader varmt och fåglar som kvittrade när jag lämnade barnen i skolan. Barnen undrar om det kommer att bli en vit vinter. Om inte det kommer mycket snö vill de åka på skidsemester! Förstår dem, vem vill inte uppleva snö i december?

Oliver, Fredde och Tim har sovis. Först var de på bio med Jonas men filmen blev avbruten pga rökutveckling i källaren och det luktade bränd plast i biosalongen. Hem kom fyra besvikna killar!

Melvin och jag har ritat lite och lyssnat på Michael Jacksson,


Jag har lyckats hitta en julklapp till mig idag på Lilla Bohaget i stan. Gick inom på hemvägen från jobb. En bland väldigt få butiker som tillåter att man tar hunden med sig in. I famnen då givetvis. Nöjd med mitt inköp.


Sov gott efter den här fredagskramen...

[Bild]

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards