Sylvia

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Sylvia - 18 december 2013 21:48

Jag kom hem idag efter jobb till ett tyst och mörkt hus. Oliver var hos en kompis och Melvin likaså. Jag gick en runda med Chilla och efter det la jag mig framför TV:n. Har mått illa idag och känt mig kraftlös. Haft en konstig huvudvärk på det. I 90 härliga och efterlängtade minuter kunde jag ligga och slötitta på TV:n. Ingen som kallade på mig, ingen sportkanal och ingen stress. Egentligen borde jag såklart nyttjat den ensamma stunden till något vettigt som att slå in julklappar eller tvätta, men jag valde reprisen av "Jul med Ernst".

Granen inhandlades i måndags och klädes igår. Vi brukar ju ha en gran på killarnas ovanvåning som de klär själva och en på nedanvåningen som jag klär. Detta året enades vi om en gran som vi klädde gemensamt och den blev jättefin. Jag satte i två ljusslingor och sen skulle såklart alla kulor barnen kunde hitta hängas upp.


Brukar ligga en stund hos killarna när de ska sova. Det är en mysig stund. Ikväll skulle Melvin kolla in coola fotbollsfintar på iPaden. Vi lever och andas och somnar till fotboll!

Idag är det SEX dagar kvar....

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards