Sylvia

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Sylvia - 13 mars 2015 20:20

Härliga fredag du är här!


Min nya blus åkte på idag. Nu känns det roligt att klä sig fint igen och inte behöva dölja sig under stora koftor.

Det kändes lite trist att lämna jobb eftersom jag inte kommer på måndag. Men läget är under kontroll och går det som tänkt på måndag blir det förhoppningsvis bara någon dag för återhämtning.


Min ludna prinsessa och jag körde inom hundhägnet vid Heden när vi körde hem från jobb.


Till en början var vi ensamma men sen kom en söt liten mops vid namn Selma som ville vara med. Gud så kul de hade! Man blir helt lycklig av titta på :)



Melvin har sovis hos Melker. Oliver och Jonas ville ha pizza och jag gjorde quesadillas med skinka och ost till mig. Fredagsgott!

Nu blir det Let's dance!
Helgen har börjat :)

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards