Sylvia

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Sylvia - 7 mars 2015 22:45

Som en riktigt bra lördag ska göra så började denna med sovmorgon, frukost och en promenad med Chilla.


Efter det förberedde jag mat till kvällens mellomys! Sen kom Doris och hängde lite med mig och Chilla. Vi lyssnade lite på mellolåtar, fikade, lekte med Chilla och körde till Plantagen och köpte blommor.



Klockan tre bjöd pappa på fika och min storebror med familj kom ner från Halmstad.


Pappa har verkligen fått så fint och mysigt. Han verkar trivas riktigt bra i Rydebäck och varje gång jag/vi hälsar på har han färska snittblommor stående i någon vas. Det gillar jag!


Efter fika och lite mys hos pappa körde vi hem till oss och fixade middag.

Självklart blev det sedan mellomys och godis!


En mysig lördag helt enkelt!

Jag måste visa vad farmor fixat till Oliver och Melvin förra helgen när vi var på Liams kalas.


Att vi har två ljus till söner vet vi ju redan men nu blev det liksom mer konkret... :)


Trevlig lördag fina ni!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards