Sylvia

Direktlänk till inlägg 29 september 2016

Deppig!!

Av Sylvia - 29 september 2016 19:43


Hej där...

Vaknade till en höstdag!

Det blev verkligen ingen bra natt.

Det började med nästäppa som inte ville ge med sig och jag som inte hade några näsdroppar. Jag brukar klara mig utan! Kom aldrig riktigt till ro och sen kom hostan från HELL!!!!

Jag har hostat och hostat och hostat. Jag drack te med honung, sög på halstabletter och åt choklad (googlade mig fram till att mörk choklad kunde lindra hosta). Jag bäddade mig på balkongen för att se om kall luft kunde hjälpa...men ingenting hjälpte.

Det är ett under att Oliver lyckades sova trots mitt oljud!

Idag har jag ont i hela kroppen. Det känns som om jag hostat sönder något. Det gör ont i ryggen, bröstet, senorna i halsen, huvudet överallt. Jag som tyckte att det började kännas bättre igår :(


Idag har jag vilat, vilat och vilat!

Usch....jag har känt mig väldigt låg. Jag har försökt att hålla modet uppe dessa dagar...alla blir vi förkylda eller får influensa någon gång. Det finns BETYDLIGT värre saker...JAG VET!

Men jag har liksom ingen ork i min kropp sedan innan. Dessutom så känns det så ledsamt för nu vet jag att jag får lida nästa månadslön då den blir mindre tack vare detta och ja...det känns tungt! Jag hinner liksom aldrig riktigt ikapp förrän det blir något bakslag.


Suck!

Jag har lite saker kvar att fixa med i lägenheten. Jag försöker spara till det. Oliver ska få några hyllor till sitt rum och jag skulle så in i bomben gärna vilja köpa mig en annan TV! En lite nättare och VIT!


Det här är min TV-vägg idag. Den skulle inte vara vit från början men när det blev tight med tid vid inflyttningen så valde jag bort fondväggen. Min plan är att måla den med en kalkfärg och det är ingen större kostnad i sig men sen skulle jag ha köpt dörrar till hurtsen för länge sedan men det har prioriterats bort. Så var det då TV:n!


Och...en ny gosig och lurvig matta under soffbordet.

Ja...drömma kostar ingenting :)

Om det är någon som har en begagnad vit TV (minst 40') som bara står och samlar damm så köper jag gärna den!

Den får gärna fungera också :)


Kram
S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia - 8 maj 2020 12:18


  Välkomna att kika in hos mig HÄR på www.sylviabloggen2.wordpress.com   KRAM  ...

Av Sylvia - 31 oktober 2018 10:40

  Hej fina...   Klicka HÄR så kan ni följa mina senaste inlägg på sylviabloggen.wordpress.com       Välkomna!Kram S ...

Av Sylvia - 29 oktober 2018 18:15

  Hej där...   Nästa år, 2019 är det minsann hela 10 år sedan jag började blogga!     Jag har varit trogen bloggplatsen i alla dessa år även om jag flera gånger tänkt att det kanske är dags att byta portal.   Ska 2019 bli året då ...

Av Sylvia - 25 oktober 2018 21:24

Hej fina... Torsdagkvällen är kommen och arbetsveckan är snart slut. Oliver har varit både i Ängelholm och i Jönköping med skolan denna veckan. Utflykten till Jönköping berättade unge herr Olsson om hyfsat sent i tisdagskväll. Det innebar att de skul...

Av Sylvia - 23 oktober 2018 19:27

Hej där...Nu är hösten här med besked. Idag vaknade vi upp till en mörk, regnig och ruskig dag och vindar med stormstyrka.Just idag skulle Oliver ta tåget till UpZone i Ängelholms hembygdspark (med skolan) för att prova deras höghöjdsbana uppe bland ...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards