Sylvia

Alla inlägg den 11 september 2016

Av Sylvia - 11 september 2016 19:29


Hej fina...

Idag fick vi vakna av oss själva. Ingen signal som ljöd och ingen fotbollsmatch att tagga till inför.

En helt orörd dag!

Det blev ännu en frukost på balkongen i detta underbara sensommarväder. Man kan nästan inte förstå att vi är en bit in i septembermånad. Jag njuter av varenda stund.


Mina egna tomater :)

Killarna har bara tagit det lugnt. Olli har varit lite med kompisar men Melle har slappat hemma hos mig hela dagen. De gör sitt och jag mitt men vi är tillsammans. Mysigt!


Jag och Chilla har gått långa promenader. Sammanlagt har vi gått en mil idag :). På eftermiddagsturen fick vi sällskap av D.


Snart är alla sängarna nybäddade vilket kommer kännas helt fantastiskt ikväll när det är dags att krypa ner.

Till kvällsmat hade jag tänkt göra fläskpannkaka men det ville inte mina killar ha. Det blev istället potatis- & bacongratäng med vitlökssnittar.


Det satt fint kan jag lova!

Nu tänker jag njuta vidare av söndagens sista timmar innan det är dags att runda av den.

Nästa vecka inleds med både fotbollsmatch och två utvecklingssamtal. Dessutom blir kommande helg en bonushelg med killarna. Det känns bra!


Bild från igår! En ny lek killarna snappat upp från youtube. En flaska med lite vatten och så ska man kasta upp den i luften och få den att landa stående!

Alla lekar som inte involverar iPhones, iPads eller PS4 uppmuntras :)


Dessutom hade jag en dinnerdate igår kväll med en av de två snyggaste grabbarna jag vet.

Kram på er
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards