Sylvia

Alla inlägg den 26 oktober 2015

Av Sylvia - 26 oktober 2015 21:41


Hej där...

Det är måndag. Det är höstlov. Det enda jag vill är att få mysa med mina lediga killar. Men att ta ledigt...det kan jag tyvärr inte! Det känns tufft.


Kvällen har vi iallafall spenderat tillsammans alla tre. De har inte stängt in sig på sina rum och spelat tv-spel ikväll. Vi har sett på tv tillsammans och pratat.

Jag försöker ta reda på hur killarna känner inför julen. Hur de önskar fira den med mig. Det är inte lätt nu första julen när vi ska hitta nya vägar och skapa våra egna traditioner. Vår julafton blir på lördagen den 19:e december...det är allt jag vet just nu.

Den 24:e...? Det datumet stryker jag i min almanacka i år.





Ikväll blir det ett tidigt sänggående för en trött mamma och hennes två trötta killar.

Hoppas er måndag varit fin!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards