Sylvia

Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Sylvia - 17 oktober 2015 19:59


Hej där...

Efter en kall och fuktig dag på höstcupen i Bjärred har kvällen gått åt till att återfå kroppsvärmen igen!

Melvin hann spela två matcher innan han blev tacklad så illa att han tappade luften och stukade tummen. En läkare på plats tittade på tummen och konstaterade en kraftig stukning och rekommenderade inget mer spel!


Lite snopet efter att ha stigit upp i ottan för en hel fotbollsdag med sina kompisar. Den stackaren fick titta på istället..


Mitt lilla hjärta!

Fortuna ställde upp med två lag, varav det ena (där Melle spelade) gick vidare och blev 2:a i cupen.

Superkul för dessa tappert kämpande killar. Det var inte särskilt varmt!

Vissa är mer rutinerade än andra :)



Superduktiga!


Jag kom hem vid fyra, placerade mig i soffan med täcke och Chilla som värmekudde (fortfarande klädd i strumpbyxor, jeans, tröja, kofta, fleecejacka och raggsockar)!!!!

Ojoj..blir man nerkyld tar det ett tag att få upp värmen :)

Nu har jag precis varit ute med Chilla i en vindstilla mörk kväll med lätt duggregn.




Fick faktiskt först nu efter en halvtimmes promenad upp värmen igen.

Ser fram emot en TV-kväll med premiär av...


Önskar er en lugn och skön lördagkväll!
Va' rädd om varandra.


Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards