Sylvia

Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Sylvia - 14 oktober 2015 19:55



Hej där...

Kan ni tänka er...att idag är elementen varma!

Jag totalvägrar att köpa en termometer bara för att ta reda på något jag redan vet - att lägenheten är FÖR kall!

Men i eftermiddag stod min underbara pappa vid tågstationen i Rydebäck när jag klev av tåget,
med en inomhustermometer (hans egen) som jag skulle få låna.

Men av en slump (eller något) så har elementen börjat fungera idag! Har ingen aningen om det berodde på mina smått frustrerade mail till fastighetsskötaren eller inte... Eller så är det bara så att om tillräckligt många klagar så sätter man på värmen!


Så...

Från att ha haft 19 grader när jag kom hem idag så har jag nu 21. Det är nästan så att man svettas...NOT! Sitter fortfarande nerbäddad i soffan under fleecefilt och har tänt massor med ljus. Men det finns ett hopp.


Idag har Melvin haft en kompis på middag. Vi busade och åt tacos mitt i veckan!!

Förutom att laga mat, har jag varit och klippt Chillas klor i djuraffären på Råå. Hon säger inte ett ljud numera. Superduktig!

För att tetas lite med henne så har hon även fått en klämma i luggen idag. Hon avskyr det :)

Men jag tycker att hon är superfin!


Hon går nu runt och gnider huvudet i mattan, i soffan och rister på huvudet... Vi får se vem som vinner. Klämman (=jag) eller Chilla?


Inväntar nu ett avsnitt av Bonde söker fru. Kärlek är fint.

Ha det bäst!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards