Sylvia

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Sylvia - 23 november 2014 09:13

Jag har sagt det tidigare, nu säger jag det igen. Varför kan inte Helsingborg få en egen saluhall med trevliga butiker vid sin sida? Jag älskar magasin 36 och saluhallen i Höganäs med alla fina butiker. Ett sådant ställe önskar jag fanns i Helsingborg.

Igår hade jag tänkt julpynta men känslan från fredagskvällen var som bortblåst när jag vaknade. Istället åkte jag och Jenny till Höganäs.

Några mysiga timmar spenderades här och en god fika blev det också.

Inne i Butiken sög vi i oss en massa inspiration.


Några små inköp gjordes också...


Min plan är att ta nya tag med julpyntandet idag!

Igår eftermiddag firade vi Alvin 7 år. Det bjöds på mat och tårtor. Fantastiskt fina tårtor :)


Jag kanske kikar in här igen lite senare! Hej så länge...

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards