Sylvia

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Sylvia - 17 november 2014 22:04

Ikväll har jag och pappa varit på Ikea och spanat in möbler till hans nya lägenhet. Under mitt blogguppehåll blev pappas bostadsrätt såld, vilket är skönt och nu kan han planera inför flytten i januari.

En lugn kväll på Ikea med lite folk och ingen stress. Vi hittade många bra lösningar och åt en god middag i Ikeas restaurang.

En trevlig kväll!



Måste såklart visa er mina inköp från Enkla Ting i lördags. En underbart söt stjärnljusstake som jag ska ha stående i en krans på köksbordet till advent.

Inspobild från Enkla Ting...


Ytterligare en ljusstake med plats för pynt! Kan användas året om har jag tänkt. Men den ska premiärpyntas som adventsljusstake. Plockade lite mossa på en kissrunda med Chilla igår som jag la i tillsammans med två julgranskulor.


På Ikea ikväll hade de såklart allt julpynt framme. Några block- och kaffeljus köpte jag och....hyacinter! Älskar hyacinter och kanske kan inspirationen från Enkla Ting, de nya ljusstakarna, mossan och doften från hyacinterna få mig att känna glädje inför julen. Pynta och pyssla är bland det bästa jag vet ju.


Trots måndag har det varit en fin dag och kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards