Sylvia

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sylvia - 11 december 2010 13:35

   Idag ringde klockan samma tid som en vanlig vardag, dvs 06:45! Oliver blev hämtad en timme senare för transport till Åstorp och innebandyturnering. 08:30 satt jag gäspande på golvet i Rydebäcks idrottshall för att se Melvin spela knattefotboll. Först ville han inte men jag vägrade köra hem när vi nu kommit dit så till sist var det tydligen roligare att spela själv än att sitta i mitt knä och se på! Körde hem med Melvin efter en timmes träning och vidare till Åstorp för att hinna se Oliver spela de två sista innebandymatcherna. Tur att de hade kaffe där!! Dessutom höll jag på att bli tokig innan jag ens hittade till hallen där de spelade. Är väldigt sällan i Åstorp...! Lika tur det måste jag säga! Vi kom hem strax efter lunch och nu är det bara några timmars andhämtning innan det är dax att svida om till kalaskläderna och ta sig till Svalöv. Önskar bara att jag inte vore såååå jädrans trött hela tiden. Borde väl lagt mig tidigt igår men ville gärna följa finalen av Idol, barnen också. Jonas var på julfest med sitt jobb igår. Därav.....att jag fick agera "superengagerad sportmamma" idag. En viss annan var inte i skick att köra om jag säger så!! Imorgon är det julklappsinköpen som ska klaras av....och jag längtar inte till trängslen på Väla, Ikea och Toys'r'us. Hoppas på lite sovmorgon imorgon iallafall, typ till åtta kanske?



                        


Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards