Sylvia

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sylvia - 6 december 2010 20:10

   Så var första dagen som ensam adminstratör avklarad! Det blev ju såklart vissa motgångar som till exempel när jag loggade in som SYLVIA i datorn så fungerade inte programmet som jag blivit upplärd att det skulle! Givetvis var där en massa saker som man skulle ändra för att det skulle bli rätt. Jag är verkligen inte någon dataexpert, så det stärkte mig när jag faktiskt kom på hur jag skulle lösa det     ! Men det återstår säkert fler sådana små incidenter. Jag bara hoppas att jag upptäcker dem så att inte några viktiga dokument går iväg felaktiga. Anna som lärt upp mig lovade att hon skulle finnas där för mig nu de närmsta veckorna som en slags support.....och vad tror ni händer?? Jo hon föder en månad för tidigt!!! Tidigt imorse fick hon en liten pojke. Det känns konstigt för mig, så jag undrar hur det känns för henne? Hon som skulle ta det lugnt nu och fixa inför julen. Men herregud vad jag är tacksam för att hon inte födde tidigare.


   Tror att tabletterna har börjat göra lite nytta på mitt tryck. Känner fortfarande av det men något mindre. Är dock så jädrans trött!

Imorgon ska lille Melvin till BVC för att få sin 6-årsspruta och då kollar distriktsköterskan mitt blodtryck samtidigt.


   Skulle ta fram min röda "julväska" i helgen och lyckas ta mig in i vår för tillfället överfulla klädkammare. Det står husets alla lampor på golvet (nu när julstjärnorna invaderat hemmet) och en massa lådor till hälften fyllda med julpynt som inte fått komma upp! Envis som synden skulle jag in där och försöka dra ut en trådback som jag förvarar mina väskor i. Tar i för fullt vilket resulterar i att handtagen på väskan fastnar och blir helt avskavda,...hel..v..tes jä..la skit   ! Men man ska ju försöka se det positiva med allt som händer, så nu har jag en julklappsönskning till   


            eller kanske... 

                     

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards