Sylvia

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sylvia - 7 december 2010 18:38

   Det gick faktiskt bra idag med på jobb! Har fått bokat in lite tillträden och betalat ut en handpenning. Jag har fått uppdraget att julpynta lokalen och idag slängde jag upp en julgran i plast och satt i ljusslingan på en halvtimme innan det var dax att bege sig till Rydebäck. Imorgon återstår det att hänga upp lite kulor i granen och fixa med stjärnor i fönsterna. För att få rätta känslan måste det till några julblommor också. Har hittat ett gammalt fat här hemma som jag tänkte dekorera med mossa och hyacinter.  Lovat mäklarna att när allt är klart, förhoppningsvis imorgon, blir det julfika!
   
   Är faktiskt inte så röd av mig 11 av årets 12 månader, men när det blir december så vill jag alltid förnya mig med något rött. Förra året blev det ju en röd väska (som jag fördärvade i helgen) och i år lutar det åt denna underbara röda sammetskjol från Flash. Ska springa inom imorgon och kolla om de har min storlek.
 
 Melvin fick sin spruta på BVC idag och tårarn rann....men det gick ändå bra.  Mitt tryck kollades också och nu har undertrycket blivit bra (150/90), vi får se vad läkaren säger sedan.
  
   Det ser också ut som det blir nästa lördag vår Zimba ska få komma hem till oss. Längtar sååå! Är spänd på att se hur han ser ut nu. Han var ju bara 7 veckor gammal när vi såg honom. Barnen längtar också. Dessutom har det blivit ändring i julaftonsfirandet så vi ska faktiskt vara hemma i lugn och ro, bara vi och Jonas föräldrar och eventuellt Jonas moster. För Zimbas skull känns det bra för då slipper han fira sin första julafton ensam.
                       
                                                 Kram

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards