Sylvia

Alla inlägg den 12 mars 2018

Av Sylvia - 12 mars 2018 21:06


Hej där...


Denna helgen gick galet fort och klockan ringde obarmhärtigt tidigt imorse.

Jag har gnällt så in i bomben på minusgraderna och att jag frusit ihjäl varje dag så nu vågar jag inte gnälla på dagens väder.....

Regnigt, grått, dimmigt!

Men....plusgrader :)


Idag var sista chansen att nyttja Mio möblers fantastiska rabattkupong. Ett alldeles ypperligt tillfälle att shoppa smart och uppmuntra sig själv.

Ä N T L I G E N har ett mindre lyckat köp (när ett nytt hem skulle bildas) blivit ersatt av ett bättre!

En ny lampa har fått plats på min skänk vid matbordet.


Det ingick en vit lampskärm men eftersom rabattkupongen gjorde det möjligt att plocka ihop varor för ytterligare 300 kr (gratis) så tog jag en ljusgrå lampskärm också för att det bröt av lite mer mot allt det vita och doftstickor med en fantastisk doft.

Det var dock inte bara jag på Mio...och vet ni vad? Jag lyckades få tag på sista exemplaret de hade kvar av lampan i butiken.

Happyface!


Kul att kunna byta ut lite då och då!

Annars har vi denna måndag pluggat SO (Dackefejden bland annat) och ätit baconpasta. Inga träningar för killarna ikväll pga en ond ljumske och en ond och blå tå!

Vad har ni hittat på idag?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards