Sylvia

Alla inlägg den 8 mars 2018

Av Sylvia - 8 mars 2018 20:03


Hej fina...

Så fick vi bara en underbart solig dag innan det gråa trista och blaskiga var tillbaka...suck!

Sååå glad för att jag la alla tråkiga måsten åt sidan i tisdags och tog den där sköna promenaden.


Nu finns det ju dem som tycker att snön är kul...typ barn och hundar!


Chilla älskar snö! Hon trycker ner nosen i snön och stryker sig mot alla isiga fläckar! Helt galet men sant.

Igår tog jag en tur till Ica maxi och fyllde på kyl och frys. Välbehövligt!

Idag har jag dammat, dammsugit och ändrat om lite bland prylarna här. Längtar efter påsken och påskpyntandet. Har alltid gillat den högtiden.


Imorgon kommer mina älsklingar.
Underbart!

  


Fredagen blir som vanligt lugn och mysig.

Lördagen bjuder på kalas i Halmstad då mellankusinen Oskar fyller 14 år.

Och...givetvis mellofinalen!

Söndagen är oplanerad.




Bästa vasen med fantastiska liljor som sprider sin intensiva doft i hela mitt nystädade hem.

Med denna bilden skickar jag den största kramen från mig till alla kvinnor där ute på Internationella kvinnodagen!

Ni är FANTASTISKA precis som ni är.
      




 
Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards