Sylvia

Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Sylvia - 2 mars 2018 21:35


Hej där...

Mars månad är här - årets första vårmånad enligt kalendern! Men om man tittar på termometern så talar graderna sitt tydliga språk. De äckliga minusgraderna är kvar. Det är vinter!


Veckans bästa dag är också här! Den där fredagskänslan...visst är den go!

Dock utan mina fina, de är nu överlämnade till huset. När jag hade lämnat dem körde jag tillbaka till stan för att fixa mina naglar.

De blev så bra sist och har varit fina i fyra hela veckor. Det blev fransk ombré igen.


Skymtar ni chokladen till höger i bild :) där bland blombladen?

Oh yes....det är chokladfrossarkväll hos fröken Olsson.

Mmmm...gott!

Det funkar för mig att hålla strikt på kaloriintaget sex dagar av sju och tillåta mig en dag med utsvävningar och ändå gå ner i vikt.

Imorse var det dags att ställa sig på vågen igen för veckans vägning.


Smack!! Där satt den!!

Minus 1,2 kilo sedan förra fredagen. Alltså det är så underbart att det funkar.

G L A D!

Jag hoppas helgen bjuder på promenadväder. Längtar efter att ge mig ut på långtur.

Fredagskramen kommer här....


Kärlek till er!
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards