Sylvia

Alla inlägg den 28 mars 2018

Av Sylvia - 28 mars 2018 21:17


Todelooo...

Hemma igen efter en lång dag med jobb, nagelfix och aw med kollegorna.

Idag har det varit lite mer sansat på jobb och nu börjar jag se slutet på veckan och många dagars ledighet närma sig. Imorgon avslutar vi denna veckan med sju tillträden på tre timmar.

Men nu lite om dagens aktiviteter.




Inte bästa bilden såhär i kvällsmörkret med bara ljuset från en lampa...men ni måste ju få se :)

Har gått och fixat gellack på mina egna naglar vid tre tillfällen nu. Idag blev dem nog bäst faktiskt. Jag valde en omvänd ombré dvs ljust intill nagelroten som övergår i en beige nyans.

Mötte upp kollegorna på kontoret efteråt och tog oss till Hallen för AW.


Här blev det bubbel med jordgubbssmak...sååå gott.


Är man på Hallen måste man ju äta lite gott också och gärna deras charkbricka.


Mumsigt värre och jag tycker detta är precis lagom med mat egentligen. Det är en så skön känsla att äta lagom mycket. Att inte bli så mätt och däst. Min mage har vant sig vid mindre portioner och jag mår mycket bättre.


När Hallen stängde gick vi rakt över gatan till Drottninggatan 35. Där blev det ytterligare ett glas bubbel innan jag tackade för mig och gick till knutpunkten.

Givetvis hade det skett en olycka så tåget tog en annan väg och skulle inte stanna i Rydebäck så jag fick vänta in bussen.


Nu är jag hemma igen.

Melvin hade precis kommit hem från sin träning trots att han glömt ta nycklar och fick hämta reserven hos morfar för Oliver hade hunnit gå till sitt pass.

Det gick ju bra trots att jag inte varit hemma hela kvällen! Killarna börjar bli stora.

Hoppas ni också haft en fin lillördag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards