Sylvia

Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av Sylvia - 7 oktober 2018 21:08


Gokväll...

Vilket fint höstväder denna helgen bjudit på.

Igår fick jag gott om möjlighet till att vistas utomhus som åskådare vid sidolinjen. Idag hade jag tänkt mig en lång skön promenad längs stranden.

Men min lillprins hade andra planer för dagen och det involverade mig!


Han ville ta en shoppingtur på Väla och mysa med mig. Kan jag säga nej till ett sådant upplägg...haha..såklart inte!


Lunch på Subway!

L o v e HIM


Efter vår Välatur hann jag med en kortare runda med Chilla innan det var dags för lite vardagssysslor.

Äntligen har jag fixat i hallen och stoppat undan vår- och sommarjackor och skor. Fast det kanske är dumt...det ska tydligen bli riktigt varmt kommande vecka.


Lämnar en mysig och lugn helg med mina killar bakom mig. En ny arbetsvecka väntar runt hörnet.

Trevlig söndag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards