Sylvia

Alla inlägg den 5 oktober 2018

Av Sylvia - 5 oktober 2018 22:08


Todelooo fina...

Tänk att det var fredag när jag slog upp ögonlocken imorse.

Så härligt!


Veckans bästa dag och killarna är mina i en hel vecka. Melle har hängt med polarna på byn tills nu och Oliver hänger på sitt rum och spelar PS med sina.

Jag sitter ensam i soffan och kollar Idol. Mitt enda sällskap är den lilla ludna. Det känns såklart ensamt nu när killarna är stora och hänger med sina kompisar. Men det finns en önskan om att det bara ska vara vi här hemma och jag respekterar det. Inte för alltid men för nu.




Helgen betyder fotboll och det ska bli kul. Vi kör två matcher imorgon direkt!

Jag ska fixa här hemma och ta mig några längre promenader.

Vad ska ni hitta på?

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards