Sylvia

Alla inlägg den 6 oktober 2018

Av Sylvia - 6 oktober 2018 22:19


Hej där...

Vaknade före klockan ringde idag. Låg och vände och vred på mig ett tag men bestämde mig för att gå upp och mysa framför TV:n.

Klockan 7 en lördag!


Morgonstund har guld i mun sägs det!

Drack kaffe och tittade en stund på Nyhetsmorgon innan jag väckte Oliver. Han hade samling på örby 08:45 och har ingen moppe hos mig och han har kört punktering på cykeln jag köpte till honom. Jag får väl gå och hämta den i huset och be morfar laga den.


Körde honom till örby och hem igen för att fixa till mig, gå ut med Chilla och väcka Melvin. Var tillbaka till matchstart kl 10.

Spännande match men tyvärr förlust.




Svängde inom Blomsterlandet på tillbakavägen för att jag behövde en ny växt till mitt fönster. En STOR pumpa slank med under armen hem.

Fina papi har äntligen gått med på att lära sig använda iPhone och har fått en begagnad av killarnas kusin i Halmstad. Nu ska vi bara få igång den då den är låst hos en annan mobiloperatör. Det blev en snabbis till Väla efter lunch och innan nästa match.

Hur ska papi kunna slita sig från sin gamla mobil?!?

Det är affektionsvärde på både mobil och gubbe :)


Nästa match var på gräsplanen i Rydebäck, Melvins lag, och då kikade till och med solen fram en stund.

Båda killarna spelar sista matcherna i dag i seriespelet.

Härligt väder för fotboll!


Tyvärr förlust även här men mot serievinnarna så även om det var surt så är det väl ok.


Vad tycks?

Köpte mig en mössa...eller keps ute på Väla. Tänkte att det är lite roligare än en mössa men ändå lite varmt och skyddar mot regn när jag går från och till kontoret. Killarna dömde ut den direkt när jag visade den men det är ju inte dem som ska ha den..haha.


Efter matchen gjorde jag laxfile i ugn med fetaosttäcke. Supergott!

Ikväll har jag tittat på Klassfesten medan killarna hängt med kompisar. Nu är i och för sig lillprinsen hemma och myser i soffan med mig men den store prinsen ska ringa senare ikväll för att bli hämtad hos en kompis. Hur jag nu ska kunna hålla mig vaken?

Hoppas ni haft en mysig lördag!

Kram
S

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Skapa flashcards