Sylvia

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Sylvia - 19 februari 2014 19:42

Tro det eller ej men Oliver, Melvin och Melker sov i kojan inatt UTAN att vakna en enda gång. De sov fortfarande när jag smög iväg till jobb imorse. Jonas har varit hemma med killarna idag.

Chilla och jag fick ta bussen i morse och hem från jobb idag. Killarna har varit och bowlat och sedan byggt ut kojan ännu mer. Nu är där INGEN golvyta kvar i mellanrummet uppe! Har lite ångest över röran måste jag erkänna, men farfar och farmor kommer imorgon......!


Idag har jag köpt en ljusslinga med bollar från Iris lights i en inredningsbutik i stan. Älskar den! Det finns hur många användningsområden som helst, bara fantasin som sätter gränser. Den får börja med att hänga runt gardinstången och sprida sitt varma och ombonade ljus.

Torsdag imorgon och snart fredag igen! Varje dag som går för oss närmare våren. I butikerna kan man nu köpa olika vårlökar i krukor. Både pärlhyacint och tulpanlökar har fått sin plats här hemma för att ge lite vårkänsla.

Kram och trevlig kväll!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards