Sylvia

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Sylvia - 2 februari 2014 10:15

Godmorgon på er! Jag, Oliver och Jonas ligger kvar i sängen och drar oss. Melvin sover fortfarande. Vi kom isäng halv ett inatt så vi är trötta idag. Chilla har precis också vaknat och snart lär jag väl få dra på mig min onepiece och gå ut. Ja...ni läste rätt...onepiece! Jag avskydde det plagget när det blev populärt för något år sedan. Men jisses vad varmt och mysigt det är att ha en.


Sabbade min diet totalt igår på kalaset i Halmstad. Vanlig tårta, smörgåstårta och godis.....inte GI så långt ögat kunde nå! Men är det kalas så är det! Åter till ordningen idag.

I tisdags var jag på tjejmiddag på Pitchers. Där åt jag den största Ceasarsallad någonsin och den var riktigt god också. Ett tips om ni är sugna på Ceasarsallad någon gång.


Solen skiner ute vilket får mig att känna mig piggare än på länge! Idag ska vi till Bjuv på fotbollscup med Oliver. Håll nu tummar och tår för Fortuna idag.

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards