Sylvia

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Sylvia - 9 februari 2014 21:26

Hela familjen sov länge idag. Otroligt nog var jag den som steg upp först! Fast det var ju för att jag väntade en speciellt gäst. Tjugo i tio kom min lilla gäst med frukostbullar i sin hand. Söta lilla Doris skulle vara några timmar hos oss på förmiddagen.


Vi gick först en runda med Chilla och efter det gick vi loss på frukostbullarna. Mysigt att få ha en go tjej vid frukostbordet. Doris är en riktig pysseltjej så efter frukosten gjorde vi fina armband med hjälp av material som hon tagit med. Melvin var också med (efter att vi väckt honom 10:40).


Några turer med Chilla har det blivit idag annars har jag tagit det väldigt lugnt. Lite läxläsning med Melvin. Oliver och Jonas var en sväng på Media Mark vid lunch. I eftermiddags var Melvin på Laserdome kalas och Jonas tränade.
Jag känner mig skum i kroppen och idag har jag känt mig riktigt yr och konstig. Förkylning eller bara trötthet? Jag är alltid trött och inte på topp.

Vi fick en mysig kväll igår i Asmundtorp hos Ola, Carina, Anton och Ludvig. Somnade gott vid midnatt och nu har jag en ny favoritsås!!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards