Sylvia

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Sylvia - 25 februari 2014 19:36

Trots kylan imorse är det ett annat ljus och fågelkvitter som möter en när man går ut.


Idag har Melvin tränat fotboll på KG. Ett vårtecken om något då han vägrat utomhusträningar ett tag nu.

Nu när våren är på gång börjar jag drömma om uterum igen. Har alltid tyckt att det är så mysigt med uterum.
Jag tycker att vår carport är ett halvklart uterum!! Såhär skulle jag vilja göra med vår carport....


Tänk ytterligare ett rum att inreda och pyssla med... Är så nöjd med min slinga med ljusbollar från Iris lights. Kolla in möjligheterna...


De finns i hur många färgkombinationer som helst. Här är några...


Visst är de fina...


Jag letar efter Voluspa doftljus och letar efter återförsäljare i Helsingborg. Tvålbutiken hade ett litet utbud men inte de plåtburkar som jag önskar.


Mycket drömmar och önskningar just nu...!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards