Sylvia

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Sylvia - 17 januari 2013 14:40

Sjukstuga dag 2!

Jonas lämnade Melvin i skolan idag och var sedan hemma en liten stund hos mig och Oliver. Jag skjutsade sedan honom till tågstationen eftersom
han skulle på utbildning i Malmö.

Oliver är inte särskilt bra idag heller och vägrar äta. Om han tackar nej till glass, chokldpudding och läsk så är han inte frisk!! Sitter just nu sidan om honom och övervakar/tvingar honom att äta lite chokldpudding iallafall.

Melvin slutade efter lunch idag och följde glad i hågen med Melker, Doris och Jenny till badhuset. Jag känner mig också risig och orkar inte ge mig på något större projekt. Hade annars behövt storsortera i Melvins rum. Har slängt julens sista utblommade amaryllis och planterat lite nytt. Lite rastlös är jag alltid och kan ju inte bara göra ingenting! Var nyfiken på ett recept på lchf-bröd som skulle ta 2 min i micron. Var tvungen att testa! De var helt ok men inte lika klockrent som GI-knäcket, som jag har bakat engång till. Nu får jag nästan gömma mitt knäcke för Jonas, precis som jag får göra med mina nötter!

Ha en skön torsdag!

Presentation


Så kul att just Du tittar in här hos mig! Här kan du läsa om mig, mina älskade pojkar och allt som händer i vår lilla familj. Ett och ett annat inlägg lär handla om inredning då detta ligger mig varmt om hjärtat. Håll tillgodo...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

F R Å G E S T U N D

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards